בהרצה

ביידן: "ישראל מתחילה 'לאבד תמיכה' בשל הפצצה ללא הבחנה"

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן התבטא הערב (שלישי) באופן חריג כלפי ישראל באירוע עם תורמים לקמפיין ההתמודדות שלו לקדנציה נוספת.

"ראש הממשלה נתניהו צריך לשנות הרכב את ממשלתו. ישראל מתחילה 'לאבד תמיכה' בשל הפצצה ללא הבחנה. נתניהו לא יכול להגיד 'לא' למדינה הפלסטינית העתידית", אמר ביידן.

מוקדם יותר התייחס ראש הממשלה נתניהו למחלוקות בין ישראל וארה"ב בנוגע לסוגיית ניהול רצועת עזה ביום שאחרי המלחמה.

"אני מאוד מעריך את התמיכה האמריקנית להשמדת החמאס והחזרת חטופינו. אחרי שיח אינטנסיבי עם הנשיא ביידן ואנשיו, קיבלנו גיבוי מלא לכניסה הקרקעית ובלימת הלחצים הבינלאומיים להפסקת המלחמה", אמר נתניהו.

"יש מחלוקות לגבי 'היום שאחרי חמאס' ואני מקווה שנגיע להסכמה גם כאן. אני רוצה להבהיר את עמדתי: אני לא אתן לישראל לחזור על טעות אוסלו".

"לא אתן שאחרי ההקרבה האדירה של אזרחינו ולוחמינו, נכניס לעזה מי שמחנך לטרור, תומך בטרור, מממן טרור", דברי נתניהו.

תוכן שאסור לפספס

שינויים זמניים בתנועת הרכבות באזור הרצליה, בית יהושע ונתניה ביום חמישי 30 במאי החל מהשעה 23:00 (בקירוב) וביום שישי לאורך כל שעות הפעילות בשל עבודות לתחזוקת המסילה. בשל העבודות תופסק זמנית תנועת הרכבות בין תחנות הרצליה ונתניה, ולא תתאפשר נסיעה רציפה בין חיפה ות"א (קו החוף). רכבת ישראל תפעיל מערך היסעים ללא עלות

מורן אזולאי: דף המסרים במפלגתו של חבר קבינט המלחמה בני גנץ הבוקר, לאחר האולטימטום שהציב לראש הממשלה ברור: אם לא ייעשו צעדים משמעותיים מצד בנימין נתניהו כבר בקרוב – במחנה הממלכתי נערכים לעזוב את הממשלה עוד לפני 8 ביוני, הדד-ליין שבו נקב גנץ אמש. "זה לא תאריך קדוש", אמרו שניים מחברי המפלגה – מתן כהנא >>>

מפגינים בכניסה לירושלים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן