בהרצה

עשרה בטבת שחל בערב שבת: עובדות הלכות ומנהגים

דצמבר 21, 2023

עשרה בטבת שחל בערב שבת: עובדות הלכות ומנהגים

דצמבר 21, 2023

ביידן: "ישראל מתחילה 'לאבד תמיכה' בשל הפצצה ללא הבחנה"

דצמבר 12, 2023

ביידן: "ישראל מתחילה 'לאבד תמיכה' בשל הפצצה ללא הבחנה"

דצמבר 12, 2023

דיווח: ישראל פועלת להקמת קואליציה למלחמה בחות'ים

דצמבר 12, 2023

דיווח: ישראל פועלת להקמת קואליציה למלחמה בחות'ים

דצמבר 12, 2023

עדכונים אחרונים

שינויים זמניים בתנועת הרכבות באזור הרצליה, בית יהושע ונתניה ביום חמישי 30 במאי החל מהשעה 23:00 (בקירוב) וביום שישי לאורך כל שעות הפעילות בשל עבודות לתחזוקת המסילה. בשל העבודות תופסק זמנית תנועת הרכבות בין תחנות הרצליה ונתניה, ולא תתאפשר נסיעה רציפה בין חיפה ות"א (קו החוף). רכבת ישראל תפעיל מערך היסעים ללא עלות

מורן אזולאי: דף המסרים במפלגתו של חבר קבינט המלחמה בני גנץ הבוקר, לאחר האולטימטום שהציב לראש הממשלה ברור: אם לא ייעשו צעדים משמעותיים מצד בנימין נתניהו כבר בקרוב – במחנה הממלכתי נערכים לעזוב את הממשלה עוד לפני 8 ביוני, הדד-ליין שבו נקב גנץ אמש. "זה לא תאריך קדוש", אמרו שניים מחברי המפלגה – מתן כהנא >>>

מפגינים בכניסה לירושלים

מפגינים בכניסה לירושלים

וושינגטון: חברת 'בלו אוריג'ין' מחדשת היום את הטיסות לחלל לאחר שנתיים של הפוגה. עד כה הטיסה החברה 31 אנשים לחלה ובחזרה כולל הבעלים של החברה ג'ף בזוס. לפני כשנתיים במהלך ניסוי אירעה תקלה ברקטת השיגור ומאז לא התקיימו טיסות. בטיסת הלוך ושוב המתוכננת היום אחד הנוסעים הוא הטייס אד דווייט שחוגג בעוד חודשיים יום הולדת >>>

מטאור שתועד הלילה בשמי פורטוגל

סעודיה: המלך סלמאן אושפז בבית חולים "עקב חום גבוה וכאבי פרקים"

ח"כ ‎בועז ביסמוט (הליכוד) ברדיו ללא הפסקה על שר הביטחון יואב גלנט: "בישראל היו הרבה מאוד סטארט-אפים וחידושים, ההמצאה הישראלית המדיהמה של להיות גם אופוזיציה וגם קואליציה לא תלך, זה לא עובד ככה".

מארק לוין: גנץ הוא הכלב של ביידן בממשלת ישראל. כשביידן אומר לו לקפוץ, הוא שואל כמה גבוה. הליכוד צריך להתחיל לדבר בקול רם. הם צריכים לגנות את בנדיקט ארנולד ואת העוזר שלו גלנט, שהוא עוד בובת ביידן. גנץ וגאלנט מחזירים את מדיניותו של הממשל האמריקאי האנטי-ישראלי ביותר בהיסטוריה. הם אופורטוניסטים מעצימים באמצע מלחמה. בכל פעם >>>

ח"כ ‎בועז ביסמוט (הליכוד) ברדיו ללא הפסקה על שר הביטחון יואב גלנט: "בישראל היו הרבה מאוד סטארט-אפים וחידושים, ההמצאה הישראלית המדיהמה של להיות גם אופוזיציה וגם קואליציה לא תלך, זה לא עובד ככה".

מוטי קסטל: אגב "מניעה משפטית". מדהים! תראו את זה. זו חו"ד על אותו חוק גיוס בממשלה ה"נכונה"- ממשלת ה'שינוי'. אז לעמדת היעוץ המשפטי לממשלה לא הייתה "מניעה משפטית". להיפך, החוק זכה למחמאות ושבחים. בנוסף – "המחלוקות שנותרו ימשיכו להתברר בין המשרדים ויתוקנו בהמשך הליך החקיקה". נפלאות הדמוקרטיה.

אזעקת "צבע אדום" הבוקר בשדרות – שיגור של רקטה אחת לעיר. הרקטה יורטה. בשלב זה לא ידוע על נפגעים בגוף או נזק לרכוש.

יאיר לפיד בגל"צ על בני גנץ: "אתה רוצה לצאת מהממשלה? תצא ותן לנו להתחיל לעבוד כדי לצאת לדרך חדשה. כל עוד הם בממשלה – היא נשארת, אז למה שלושה שבועות?"

מח"ש מערערת על זיכוי השוטר שירה בסלומון טקה ז"ל

ניסים לוק, אביה של שני לוק הי"ד שגופתה חולצה מרצועת עזה לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: ״אחרי 224 ימים הגופה של שני נשארה שלמה לגמרי וזה נס גדול, דבר שלא רואים כמעט. אני בר מזל ידענו ששני נרצחה כבר שבועיים אחרי ה 07/10 וכרגע יש לנו קצת נחמה שגופתה הוחזרה. אני מבקש מכל עם ישראל >>>

'ידיעות': ארווין (נתנאל) קהרמאני, יהודי בן 20 מהעיר כרמנשאה באיראן, שהורשע ברצח של אדם מוסלמי לפני כשנתיים, צפוי להיות מוצא להורג מחר (יום ב'). עד הרגע האחרון נמשכים המאמצים, באמצעות ארגונים בינלאומיים, למנוע את ההוצאה להורג. בנוסף בני משפחתו של קהרמאני מנסים להפעיל לחץ על קרוביו של האדם שמת, כדי שיהיה ניתן להמיר את גזר >>>

בני משפחות חטופים, ומשפחות שכולות בסרטון תגובה ליאיר לפיד: "לנו אתה קורא אלימים?"

ראש הממשלה בנימין נתניהו יפגוש הערב את ראשי הרשויות בצפון, לראשונה מאז סוף חודש ינואר. בפעם אחרונה שנפגשו, הבטיח להם רה"מ החלטת ממשלה לשיקום הצפון וצרכי החירום בתום 10 ימים, שטרם התממשה. (יאיר קראוס)

'ידיעות': סניף מקדונלד'ס שנפתח לאחרונה במרכז מסחרי חדש בשכונת אחוזת הנשיא ברחובות מהווה מוקד לעימות בין תושבים מקומיים לראש העיר הנבחר מתן דיל. פקחי עירייה נוהגים לפקוד את המקום בשבתות ולחלק דוחות בעקבות פתיחתו.

גנץ: על הקבינט לאשר עד 8.6 תוכנית פעולה או שנפרוש | השרה עידית סילמן לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: ״גנץ גלנט ודומיהם הם לוחמים בדימוס אך השורשים שהם יונקים מהם, אינם נכונים. מאיפה הם שואבים את השקפת עולמם? מהעולם הפרוגרסיבי? גנץ אתה קבינט המלחמה למי אתה בא בטענות?״.

סינגפור ממליצה לאזרחיה לשוב ולעטות מסכות, בעקבות עלייה בתחלואת נגיף הקורונה במדינה. יותר מ-25,900 מקרים של נדבקי נגיף הקורונה התגלו בין 5 ל-11 במאי, לעומת 13,700 מקרים בשבוע הקודם. כמו כן, ממוצע האשפוזים היומי של הנדבקים עלה לכ-250 מ-181 בשבוע הקודם.

הציונות הדתית: "בעקבות המתקפה המתמשכת בצפון, הסיעה תתכנס הבוקר לישיבה בצפון הארץ". בשעה 12:00 השר ויו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ' "ימסור הצהרה מיוחדת".

'כלכליסט': חשבון הבנק של רשת החינוך העצמאי עוקל בגין חוב לרשות המסים.

בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 25, מערבית לצומת רותם נהרג אדם אחד וארבעה פצועים נוספים, בדרגות שונות, פונו לסורוקה. כביש 25 נחסם לתנועה.

חשד להצתה מכוונת: מצפה לזכרו של הלוחם עמיחי ונינו ז"ל, מפקד ביחידת מגלן שנפל בכפר עזה, נשרף אתמול במהלך הצתה סמוך לאלון מורה. אחיו הצעיר שלומד במקום הקים את המצפה לזכרו (גל"צ)

חשד להצתה מכוונת: מצפה לזכרו של הלוחם עמיחי ונינו ז"ל, מפקד ביחידת מגלן שנפל בכפר עזה, נשרף אתמול במהלך הצתה סמוך לאלון מורה. אחיו הצעיר שלומד במקום הקים את המצפה לזכרו (גל"צ)

החות'ים שיגרו טיל שפגע במיכלית בבעלות יוונית, ללא נפגעים.

אסף רוזנצוייג: גם הלילה: אוקראינה תקפה בכמה מחוזות ברוסיה ובחצי האי קרים באמצעות עשרות כטב"מים. מתקני נפט נפגעו במחוז קרסנודר ובמחוז לנינגרד

יורש העצר של סעודיה מוחמד בן סלמאן קיבל את פניו של היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ייק סאליבן בעיר דהראן שבמזרח המדינה.

השליח המיוחד מטעם הבית הלבן לענייני שבויים ונעדרים, השגריר רוג'ר קרסטנס, יגיע לדוחא ביום שני הקרוב וייפגש עם נציגי הממשלה הקטארית ונציגי ארגונים חברתיים כדי לדון בין היתר בנושא החטופים המוחזקים ברצועת עזה. כך מסרה מחלקת המדינה האמריקנית. קרסטנס ישתתף גם בכנס פורום האבטחה העולמי שייערך בדוחא.

משטרת ניו יורק עצרה לפחות 12 מפגינים פרו-פלסטינים שהתעמתו עם שוטרים במהלך עצרת מחאה שנערכה בברוקלין נגד המלחמה בעזה, בהשתתפות יותר מ-250 בני אדם.

'הארץ': החטיבה היהודית בשב"כ זימנה פעילי שטח במחאות של השמאל נגד הממשלה לפגישות בתחנות משטרה. לצורך מה שהוגדר כמניעה של "חציית קווים אדומים" נגד אישים פוליטיים בכירים.

הותר לפרסום: סמ״ר נחמן מאיר חיים וקנין ז״ל וסמ״ר נועם בטאן ז״ל נהרגו ברצועת עזה, באותו אירוע נפצעו באורח קשה קצין לוחם ושני לוחמים נוספים מסיירת גבעתי. בנוסף, לוחם מילואים מגדוד הגישור 5832, הנדסה פיקוד צפון, נפצע באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה.

חאלד משעל: ההתנגדות בעזה במצב טוב. אנו עומדים בפני רגע היסטורי והזדמנות להביס את ישראל

במשהד שבאיראן ירד ברד בגודל כף יד בינונית. בתמונה: ברד יורד במקדש מקומי. המקומיים מנסים לעזור ליונים פצועות

סוכנות הידיעות האיראנית מאשרת כי בשבועות האחרונים מתקיים ערוץ שיחות עקיפות בין טהראן לוושינגטון

עימות היום בפרלמנט העיראקי

אונר"א: 800,000 פלסטינים עזבו את רפיח.

פוטין: ארה"ב הטילה סנקציות על כלי רכב חשמליים סיניים לאחר שהתברר לה שכלי הרכב הסיניים טובים יותר.

בפרלמנט של טייוואן: חברי פרלמנט התקוטטו במאבק על הצעת חוק שנויה במחלוקת. חבר פרלמנט – במאמץ למנוע מהצעת החוק לעבור – חטף את פתקי ההצבעה ונמלט איתם.

דוברות המשטרה: במסגרת ההפגנה הבלתי חוקית, התקבל דיווח על אלימות בין מספר מפגינים באזור צומת עזריאל, שוטרים שנכחו במקום ופעלו במאמץ לשמירה על הסדר הציבור טיפלו באירוע והפרידו בין המעורבים תוך ביצוע מעצר של שני חשודים שהיו מעורבים בקטטה. החשודים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

תיעוד מיום שישי של תקיפת מל"ט מתאבד אוקראיני נגד בית זיקוק של רוסיה.

התקיפות האחרונות של אוקראינה השביתו 14% מיכולת זיקוק הנפט של רוסיה, כך מעריך המודיעין האמריקאי.

ארצות הברית: משרד הרופא הראשי במסצ'וסטס מדווח על ילד בן 14 שמת מהתקף לב לאחר שהשתתף ב"אתגר אכילת צ'יפס חריף". הילד סבל ממום בלב ומת לאחר שאחר כמות של צ'יפס מתובל בצ'ילי חריף.

ארה"ב: האיש שהורשע בתקיפת בעלה של ננסי פלוסי בפטיש נידון ל-30 שנות מאסר

ראש עיריית אילת מודיע על לכתו של נחמן וקנין הי"ד שנפל בקרב ברצועת עזה

הסחר בין סין לרוסיה הגיע לשיא של 240 מיליארד דולר ב-2023

pro
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן